momnsofea

Thursday, March 8, 2012

"Happy Women Day"

Selamat hari wanita ...kepada semua wanita ...
bangga uols wanitakan multi tasking..


memasak boleh melihat anak kecil bermain2..boleh lak lari2 basuh baju..
sempat menjawab tel berdering..ha ha
siapkan bubur anak sambil basuh pingang mangkuk..
kalau  duduk lepak kat depan rumah sempat jgk kutip sampah yg dibuang oleh anak aku tu..makan je campak..ingat anak org kaya kot..
cabut2 rumput sikit (time rajin)..susun kasut..sapu sana sikit last2 sapu smp luar panggar sambil duduk si baby yg mintak didukung cam anak aku yg 14 bulan nih..lengguh pinggang mak kau yg tak berapa nak ramping ni..he he..
sambil menaip leh bebel2 nih tah bila nak habis..
power kan wanita..kalu lah wanita x de mesti dunia ni sepi kan ..
apa2pun.. moga kita jd wanita terbaik...       
kmultitasking

Kalau hubby ku baca mesti di cakap ye ker?...ye lah bang..oii

2 comments:

Reena said...

Hahaha... wanita sekarang serba boleh. Apa kerja yang lelaki buat pun dah ada wanita yang join. Memang banggalah jadi wanita (eceh!)

momnsofea said...
This comment has been removed by the author.