momnsofea

Thursday, August 12, 2010

Bibikku kabur sudah...

Ini cerita yang malas nak kucerita...

selalu dgr cite org sekarang aku terkena sendiri wakenabeb...tapi aku redha..sbb di fulan ni byk masalah ...problem...

Dia kabur masa suami aku outstation kat singapore...patutlah selalu je tanya bila bapak nak balik..rupanya ada perancangan tersendiri..hari sabtu dia jangka suami ku balik hari jumaat pagi dah lesap...semua pakaian licin sapu bersih termasuklah baju yg aku bagi kat dia...baju raya tahun lepas..kira byk jugak brg dia nih keluar pintu belakang.Lari mlm.Tapi nasib ..x lari masa jaga anak aku yg setahun lebih ...

yang x tahan adv smp hujung tahun...

bila repot polis...dia pandang aku semacam cam aku dera maid aku lak...jentik pun x pernah..mungkin dia malu rahsia dah bocor..kita dah tahu aktiviti sampingan dia...

Sekarang kitaorang redha apa yg terjadi , x payah nak fikir pasal rm dia nak pinjam x pernah habis tu n nak keluar outing jer..

Yang lain tu, hati2 buat baik berpada2 buat jahat jgn sekali...

No comments: