momnsofea

Thursday, September 10, 2009

Cucu ke- 6 Tok Wan


Ini our new team member , lahir pada 18/8/09 anak ke 3 adik saya, comel kan !.akhirnya termakbul niat di hati nak dapat baby boy selepas 2 girl. mmm syukur bebanyak. Nampaknya 3 org lahir kat putrajaya. Anak saya satu johor, satu sabah dan satu shah alam next one kat mna ye? just wondering he he ...belum masanya lagi he he....semua itu urusan allah terimalah dengan hati yang terbuka, rezeki jgn ditolak......ops..kalau dalam hati ada cinta..


ini carta cucu tok wan

2003-saya

2004-my sister

2005-saya

2006-off -kedai tutup

2007-my sister

2008-saya

2009-my sister


actually saya ada sorang je sister.


cucu tok wan dah tambah ,keputusan 3 boys and 3 girl next...sape ye!.nnt kita tgk sape yg kena ?

1 comment:

Unknown said...

Tudiaaa.. Tahun depan sapa nak amik tender lak?

Sorry, kita dah surender yer.. temporary stop the production.. :P